Specifický cíl A: Modernizace a digitalizace VŠE v Praze
Specifický cíl A je rozdělen do následujících specifických cílů:
- A1: Digitalizace vzdělávací činnosti a studijních agend
- A2: Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning
- A3: Tvorba nových profesně zaměřených studijních programů
- A4: Kurzy zaměřené na rozšiřování dovedností (upskilling) nebo rekvalifikace (reskilling)
A1: Digitalizace vzdělávací činnosti a studijních agend
A2: Rozvoj v oblasti distanční výuky, online výuky a blended learning
Číslo výstupu | Název výstupu | Odkaz |
1 | Celoškolní metodická podpora pro realizaci moderních forem výuky a nastavování základních standardů jejich kvality, sdílení zkušeností, příkladů dobré praxe a školení, vytvoření celoškolních metodických předpisů a systému poskytování individuálního a skupinového poradenství a databáze příkladů dobré praxe metodické podpory | VŠE v Praze-SCA2-DC1-V1-Celoškolní metodická podpora |
2 | Metodické zajištění a poskytování psychologického a studijního poradenství, psychodiagnostika předpokladů pro zvládání zátěže včetně metodiky komunikace se studenty, manuálu Cesta z úzkosti a deprese, seminářů pro studenty a workshopů mindfulness | VŠE v Praze-SCA2-DC4-V2-Metodické zajištění a realizace psychologického a studijního poradenství |
3 | Systém konzultací k tvorbě obsahu audiovizuálních výstupů v oblasti on-line a blended learning v rámci LMS a databáze příkladů dobré praxe | VŠE v Praze-SCA2-DC1-V3-Systém konzultací k tvorbě obsahu audiovizuálních výstupů v oblasti on-line a blended learning v rámci LMS a databáze příkladů dobré praxe |
4 | Vzdělávání fakultních školitelů koncových uživatelů LMS, vytvoření koncepce technické podpory, její implementace, koordinace a poskytování | VŠE v Praze-SCA2-DC1-V4-Vzdělávání fakultních školitelů koncových uživatelů LMS, vytvoření koncepce technické podpory, její implementace, koordinace a poskytování |
5 | Datově analytická podpora použití LMS včetně reportingu, datových modelů a data governance, vývoj dashboardu v powerBI | VŠE v Praze-SCA2-DC1-V5-Datově analytická podpora použití LMS včetně reportingu, datových modelů a data governance, vývoj dashboardu v powerBI |
6 | Soubory materiálů pro transformaci kurzu | Výstupy jsou neveřejné, na odkaze je výběr:
VŠE v Praze-SA2-DC2-V6-Soubory materiálů pro transformaci kurzu |
7 | Fakultní metodické materiály k tvorbě pomůcek pro oblast online vzdělávání, blended learning a LMS | Výstupy jsou neveřejné, na odkaze je výběr:
VŠE v Praze-SCA2-DC1-V7-Fakultní metodické materiály k tvorbě pomůcek |
8 | Fakultní metodické materiály pro realizaci online vzdělávání a blended learning | Výstupy jsou neveřejné, na odkaze je výběr:
VŠE v Praze-SCA2-DC1-V8-Fakultní metodické materiály pro realizaci online vzdělávání a BL |
9 | Workshopy a školení pro akademické pracovníky, ostatní pracovníky a studenty se zaměřením na oblast online vzdělávání, blended learning a LMS | VŠE v Praze-SCA2-DC3-V9-Workshopy a školení pro akademické pracovníky, ostatní pracovníky a studenty se zaměřením na oblast online vzdělávání, blended learning a LMS |
10 | Workshopy pro akademické pracovníky, sdílení, individuální zpětné vazby | VŠE v Praze-SCA2-DC3-V10-Workshopy pro akademické pracovníky, sdílení, individuální zpětné vazby |
11 | Konzultace pro akademické pracovníky se zaměřením na oblast online vzdělávání, blended learning a LMS | VŠE v Praze-SCA2-DC1-V11-Konzultace pro akademické pracovníky se zaměřením na oblast online vzdělávání, blended learning a LMS |
12 | Focus groups a pracovní skupiny s akademickými pracovníky a studenty za účelem zapracování jejich pohledu jako klíčových stakeholderů projektu | VŠE v Praze-SCA2-DC1-V12-Focus groups a pracovní skupiny s akademickými pracovníky a studenty za účelem zapracování jejich pohledu jako klíčových stakeholderů projektu_část 2 |
13 | Fakultní pracovní skupina pro transformaci do blended-learningu (metodici, proděkan pro pedagogiku, garant programu) | VŠE v Praze-SCA2-DC1-V13-Fakultní pracovní skupina pro transformaci do blended-learningu (metodici, proděkan pro pedagogiku, garant programu) |
14 | Implementace software Qualtrics do výuky | Výstupy jsou neveřejné, na odkaze je výběr: |
15 | Odřízený a zadministrovaný projekt včetně průběžných zpráv a závěrečné zprávy | VŠE v Praze-SCA2-DC5-V15-Odřízený a zadministrovaný projekt |
A3: Tvorba nových profesně zaměřených studijních programů
Číslo výstupu | Název výstupu | Odkaz |
1 | Nový studijní program Forenzní služby | VŠE v Praze-SCA3-DC1-V1-Nový studijní program Forenzní služby |
2 | Nové a modernizované předměty | VŠE v Praze-SCA3-DC1-V2-Nové a modernizované předměty |
3 | Inovovaná marketingová laboratoř a nová IT podpora výuky | VŠE v Praze-SCA3-DC1,2-V3 Inovovaná marketingová laboratoř a nová IT podpora výuky |
4 | Odřízený a zadministrovaný projekt včetně průběžných zpráv a závěrečné zprávy | VŠE v Praze-SCA3-DC3-V4-Odřízený a zadministrovaný projekt |
A4: Kurzy zaměřené na rozšiřování dovedností (upskilling) nebo rekvalifikace (reskilling)
Číslo výstupu | Název výstupu | Odkaz |
1 |
Metodická podpora audiovizuálního obsahu kurzů zaměřených na rozšiřování dovedností (upskilling)
|
VŠE v Praze-SCA4-DC2-V1-Metodická podpora audiovizuálního obsahu kurzů zaměřených na rozšiřování dovedností (upskilling) |
2 | Nově vytvořené kurzy zaměřené na upskilling | VŠE v Praze-SCA4-DC1-V2-Nově vytvořené kurzy zaměřené na upskilling |
3 | Nově vytvořený kurz CŽV | VŠE v Praze-SCA4-DC1-V3-Nově vytvořený kurz CŽV |
4 |
Odřízený a zadministrovaný projekt včetně průběžných zpráv a závěrečné zprávy
|
VŠE v Praze-SCA4-DC3-V4-Odřízený a zadministrovaný projekt |